Procesul de lucru a
fost planificat pe 6 teme, pentru
6 luni:
- castele reale din fiecare ţară
în prezentări, împreună cu mediul lor natural (inteligenţă
naturală şi spaţială)
- poveşti despre castele,
exerciţii de vocabular, piese de teatru, poezii sau chiar ficţiune
(inteligenţă lingvistică)
- probleme de matematică legate
de castele ( dimensiuni
, vechime, numărul
de camere ...) ( inteligenţă matematică şi logică) create de elevi, schimbate între
şcolile partenere şi apoi rezolvate.
- cele mai bune desene sau machete ale unui
castel şi blazon ( inteligenţă
kinestezică şi spaţială), concurs în care copiii
vor comenta şi
vota lucrările de artă ale partenerilor lor ( inteligenţă interpersonală).
- cântece legate de castele,
înregistrate de către copiii noştri
sau căutate de
către aceştia pe YouTube ( inteligenţă
muzicală)
- jocuri, concursuri, puzzle-uri ( inteligenţă
intrapersonală).
Copiii au fost neaşteptat de entuziaşti, au rezolvat mai mult de o sarcină de
o lună, astfel încât cele mai
multe dintre şcolile partenere
active au completat toate sarcinile în avans, iar proiectul a prins viaţă, a început să se
dezvolte, au apărut noi idei, cum ar fi: castele şi bani (bancnote şi monede),
castele în desene animate, crearea de trailere pentru proiect, concursul de
embleme, concursul muzical „Cine ştie câştigă”...
Link catre blogul proiectului http://king-of-my-castle.blogspot.com/
Link catre spatiul virtual al proiectului http://new-twinspace.etwinning.net/web/p37934/welcome
Link catre jurnalul proiectului http://twinblog.etwinning.net/27550/
Prezentarea proiectului pe slideshare.com