sâmbătă, 28 ianuarie 2012

OLIMPIADA DE EDUCATIE CIVICA CLASELE A III-A –A IV-A – ETAPA LOCALA- REZULTATE

Inspectoratul Scolar al Judetului Olt
Scoala cu clasele I-VIII „Gheorghe Magheru” Caracal
OLIMPIADA DE EDUCATIE CIVICA CLASELE A III-A –A IV-A
TABEL NOMINAL CU ECHIPAJELE/ELEVII PARTICIPANTI
28.01.2012
Nr. crt.
Echipajul / numele elevilor
Scoala
Clasa
Invatator
Nota
1
Balaican Ovidiu
Sc. „Gh. Magheru” Caracal
a IV-a A
Rotunjanu Loredana
9,70
Dimian Bianca
2
Birzeanu Adriana
Sc. „Gh. Magheru” Caracal
a IV-a A
Rotunjanu Loredana
6,00
Calugarita Carmen
3
Craciun Denis
Sc. „Gh. Magheru” Caracal
a IV-a A
Rotunjanu Loredana
6,40
Tincu Antoaneta
4
Grigore Clara
Sc. „Gh. Magheru” Caracal
a IV-a B
Marinescu Floarea
6,70
Constantin Andreea
5
Badea Dalia
Sc. „Gh. Magheru” Caracal
a IV-a B
Marinescu Floarea
7,70
Vrancea Andra-Maria
6
Mitrache Adela
Sc. Nr. 2 Caracal
a IV-a
Dinca Emilia-Monica
9,70
Baluta Dima
7
Coibanu Bianca
Sc. Nr. 2 Caracal
a IV-a
Cioroianu Sanda
6,50
Diaconu Tania
8
Barbulescu Dariana
Sc. „N. Titulescu Caracal
a IV-a D
Mares Adriana
9,30
Nistor Daniela
9
Glisca Adelina
Sc. „N. Titulescu Caracal
a III-a D
Neiculescu Dumitra
8,50
Dumitrescu Arina
10
Constanda Ioana
Sc. „N. Titulescu Caracal
a III-a C
Pascu Mirela
9,60
Dunga Gabriel
11
Ivanescu Carmen
Sc. „N. Titulescu Caracal
a III-a C
Pascu Mirela
6,00
Rotaru Alexandru
12
Preoteasa Rares
Sc. „N. Titulescu Caracal
a IV-a A
Mircea Sanda
7,10
Busica Loredana
13
Balanescu Corina
Sc. „N. Titulescu Caracal
a IV-a A
Mircea Sanda
8,00
Balasoiu Andreas
14
Boruz Andra
Sc. „N. Titulescu Caracal
a IV-a A
Mircea Sanda
6,40
Tiugan Antonie
Notă: Se califică echipajele care au obţinut, cel puţin, nota 9, 00 (nouă)
Faza judeţeană: 10 martie 2012, Ora 9:00
Primar – Gimnaziu – Liceu
C.T. Alexe Marin, SLATINA

vineri, 27 ianuarie 2012

STORY-BASED ENGLISH TEACHING- etwinning project




Fondatori: Scoala Gimnaziala "Gh. Magheru" - Scoala Gimnaziala nr 4, ROMÂNIA, 
Talia-Yaşar Bakdur Ortaokulu, TURCIA
Descrierea activitatilor: Să învățăm limba engleză prin intermediul poveștilor populare  sau povestirilor din întreaga lume. Noi ne  putem realiza, de asemenea,  poveștile  pe CD-uri, putem lucra produsele în programul Movie Maker și sa adaugăm puzzle-uri. Hai să ne distrăm cu limba engleză!
Teme: Artă, Cross-curricular, Discipline învăţământ primar, Informatică/TIC, Limbi străine, Limbă şi literatură
Limbi: EN - TR
Vârsta elevilor: 10 - 14
Intrumente utile: e-mail, MP3, alte programe (Powerpoint, video, pictures and drawings) , TwinSpace
Obiective:
1. Invatarea limbii engleze în cadrul literaturii universale, cu puzzle-uri si instrumente audio-vizuale;
2.Cunoasterea a altor culturi prin citirea unor povești diferite care aparțin diferitelor țări.
3. Dezvoltarea gradului de conștientizare a propriei identități în context local, național și european.
 4. Promovarea competențellor  interculturale de comunicare și deschiderea spre alte culturi. 

Turcia și România sunt fondatorii proiectului. In proiect au fost  incluse si  alte țări (Polonia, Cehia, Austria, Franţa) interesate de tema. Elevii vor citi povești și vor face desenele care urmează să fie transformate în puzzle-uri, folosind jigsawplanet, ei vor urmări activitatea vizuală și audio pregătite in programul MovieMaker, voicethread și dvolver. Rezultatele au fost  afișate pe un blog de ​​proiect.
 Elevii vor învăța limba engleză în cadrul operelor literare. Ei vor rezolva puzzle-uri. Acestea vor îmbunătăți competentele de  lectură, intelegere, ascultare, toate acestea conducand la imbunatatirea abilitatilor de comunicare. Proiectul a fost răsplatit cu certificat de calitate naţional şi european ăn Turcia şi Polonia.